sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

14 July 2012

Alhamdulillah ...


Assalamualaikum cinta --> (just for him)
HIHI .
nampak tak saya senyum lebar nih??
happy tahu tak??
Alhamdulillah . semua dah settle . Alhamdulillah :)
Zhariff dah kembali ke pangkuan aku .

#bie , sayang tahu . sayang tak kan hilang bii . iloveyou sayang#

know what?? imisshimsomuchh! :)
rase macam dah lame tak contack ngn dia . padahal .
12jam pun tak sampai hukuman dia diatas kedegilan aku tuu .

#bie , sayang tahu . hukuman bie tu adalah kerana bie terlalu cintakan sayang..an??#

*saya perasaan eh??HUHU :P

ehhh! wait!
TODAY IS ZIEKA BEFFDAYYY ;*
MY FFL-FriendForLife HEEE
may GOD bless u dear friend <3 hehe .
dun noty2 .
sayangg ieka! hehe .

kayy . sampai sini je dulu ;)
peluk cium sikettt! :*


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .