sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

25 July 2012

berbuka puasa with him ... and his friends

Assalamualaikum cinta  
sorry my silent reader[s]
muahhhx (ha! kiss ta na bg korang marah) HEHE :D
okayy . sorry sebab??
emm ... sebab , saya tangguhkan entry yang semalam punye . tarikh??

#24july2012 ...

nak tau tak??  pagi ni ,
saya baru sampai di station bas putra dari terengganu .
u know what??
zhariff datang .
dia teman saya dari pukul6 .
pukul6 kami naik lrt . balik ke wangsa maju ..
saya simpan barang2 . mandi2 .
tukar baju . (dia tunggu dengan penuh sabar di bawah)
then ke kelas .. bersama dia .
(ya allah .. aku sayang dia)
kitaorang berjanji berbuka bersama2 .
so , can u imagine??
dari pagi .. teman aku . dalam keadaan aku pulak yang demam tuu :/
#maafkan saya menyusahkan awak :(
saya dan chef kesayangan saya berbuka bersama :D
sweet ta?? kat pavillion .
emm , ehh .
pssttt . bukan kami berdua je tau ..
with his friends .
kak zati ♥  .. jazz ♥ .. kak yumi ♥ .. kak anis ♥
(tekan kat nama dorang tuu, kalau nak kenal) HIHI
seronok sangat .
sekaligus dapat kenal kawan2 my hubby :D





lepas tuu ,
kiteorang lepak2 kat tama klcc tuu .
depan air pancut2 tuu :D
romantik???
tau tau . tak payah gtau :D
HIHI ..






sorry laaa . pengcahayaan tak berapa baik disini :(
ahhhhhhhhhhh .
muka saya buruk??
ignore! hehe .
kesah pulak muka saya buruk ke tak!
haaaa . tu makannyee :*

_____________________________________________  

ohh my . saya lupa something! hehe .
emm hehe ,
tak de . camni ..
nak terangkan pasal entry yang sebelum entry ni .
that entry is written by him okayy .
who???
my zhariff . muaccchhx .
sebb mase tuu .
im not feeling well :/ entry mana??
lahai . yang ni ha ..

(nampak tak??)

#bie , thanks for today . i sayang u sangat2 . awak special dari lelaki lain .
nak tau sebb apa?? sebb bie memiliki hati saya :) hati ni tak akan berpindah milik selagi bie memerlukan saya :'D InsyaAllah ..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .