sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

13 July 2012

cerita hidupku bermula disini ...


Assalamualaikum sayang . (saya sayang orang yang tengah baca tuu) .
HIHI :D
okayy . tak payah nak sengih panjang sangat lahh kan?? kann?
hahaha . opps! okay3 .
sory , lame tak update entry kan?? rindu?
offf choicee laa . HUHI c(:
pasni , tengok laa . lau free . akan di update selalu ;)
*kenyit mata* <-- nampak tak? ahha!

okayy . entry kali ni panjang siket . banyak citer tau .
InsyaAllah entry ini akan disusun mengikut KRONOLOGInya!
pastiiii koooo! hahaha :D

PROCEED ! (lekk luu!)

okay3 . kite tak main2 dah :(
HIHI . emm .citernyeee . bermula begini!
ehh heyy ! lupa nak habaq .
sebelum baca entry kali ni . bersihkan minda korang
daripada cerita entry2 aku yang lepas ;)
okayy?? deal?
nah , now . baca laaa ! :D
LET BYGONE BE BYGONE ha! tu cita diya! hahaha

kayy , bermula .... 25 JUN 2012 ;)
dia menegur . minta bbpin (komen di status aku)
heee . then mula menegur di inbox!
*HELLO*
melompat aku! hahaha . happy ke?? of choiice! repeat , OF COURSE!
HIHA :D
then aku *hai* and kasi bbpin aku ;)
gedik?? agak ahh :P
(kesah pulak saya!)


bukti! hehehe :)


27 JUN 2012 ;)
dia add bbpin saya .
(lagi sekali melompat!) HIHI :D
see??? lau ada jodoh tak kemana :)

betapa lama aku mendera perasaan dia ..
ber-bbm . (mati aku lau dia tak sabar dan undur diri)
aku memilih tarikh ..
 1 JULY 2012  
(di atas katil bilik aku di terengganu , dengan memeluk bantal kesayangan aku)

-SAYA , NOOR SHAFIEKA AIRIEN BINTI MAZELAN ..
MENERIMA AHMAD ZHARIFF AZMAN BIN NORAZMAN !

*jatuh air mata aku*
tak caye aku dapat balik dia .
DIA yang aku admire , DIA crush aku , DIA bekas crush ,
DIA yang aku redha kan pergi bersama gf nya ...
KEMBALI :') *kembali kepada aku*
Alhamdulillah ... Ya Allah .
aku berjanji tidak akan mensiakan rahmatMU ini :')

boleh dikatakan setiap hari kami berdatting!
HIHI .
2 JUN 2012 . first meet kami ;) bersama ieka khalid ...
                                     
                                        
FIRST DATE KAMI
kami di Pavillion ;)
thanks to ieka

kitaorang keluar banyak kali . hampir setiap hari YOULLZ!
HIHI :D emm , tapi tak banyak gambar pun :(
*nmpak tak sedih kite tu??*

date yang keberapa entah! :p
HEHE
kat atas eskalator (tangga gerak :p) LRT sri rampai

hubungan pasangan mana yang tak ditimpa ujian kan??
biasa lettew!
biasa??? tak tak .
sometimes . aku sendiri ta leh nak tanggung ujianNYA itu :(
seriously .. AKU SAYANG CINTA KAU ZHARIFF

macam malam ni . hah?? apeee??
malam ni??
ye! malam ni . aku gaduh lagi .. gaduh?? tak laa . dia nak bermanja kot? :')
yes! *tears rolling fast*
salah aku .. semua berpunca dari aku .
sayang . i mintak maaf :'(
'' I HATE U "SubhanAllah . mengucap panjang aku!
ya! dia tengah marah :')  emmm .
aku cuak!
takut hilang dia :(

so . inilah cerita baru aku dan dia . ahmad zhariff azman bin norazman 
I LOVE YOU  
love you more than words i can say :')

gambar terbaru kami .
abaikan muka buruk aku tuuu .
just tengok betapa sweetnya kami . aWW aWW :p

sampai disini sahaja laa dulu .. HIHI
hati tengah tak sedap nih . dia belum maafkan aku .
tapi dah tido :(
konfem aku tak leh tdo! :'(

#bie , sayang cintakan bie sangat2 . sangat2 bie .. apa2 pun jadi , oh ye! ni entry first yang bie baca kan??
for sure bie akan baca jugak entry lepas an??? not to worry . repeating.............
let bygone be bugone kayy sayang?? from now , till my end . i love u . InsyaAllah .#


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .