sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

26 July 2012

dugaan puasa dan nikmat puasa....


Assalamualaikum cinta ... 
hubungan korang sihat?? Alhamdulillah ..
tapi ye laa .
hubungan mana yang takde ribut petir kan?? :')
sorry . tujuan aku update ni , bukan na
cerita2 pasal masalah hubungan aku dengan zhaff :')
saje nak luah ... pada stalker yang mulut puaka ..jangan nak kutuk sangat kayy ! :)
sakit hati?? unfollow laa ..

'' MAYBE YOU KNOW MY NAME , BUT YOU DON'T KNOW WHAT I'VE BEEN THROUGH
SO , PLEASE DON'T JUDGE ME EASILY
''

haaa . besar kan font yang aku guna??
hahaha *evil laugh*
CAPITAL lagi tuu .

PROCEED

takdee . camnii .
me and my heart ke wangsa walk .
main bowling :D
dia je .. aku?? tak pandai! hahaha . (gelaklah)

emm . then , pas main bowling , kiteorang lepak2 kat cafe
tempat bowling tuu ,
dia tidur . then ,
aku mintak fon dia .. nak bluetooth gmba2 muka cute dia tuu :D
HIHIHI ..
pastu .. ta tahu kenapa ... >.< (serious tak tahu kenapa!!!)
hati aku suruh aku ke inbox dia ..
then , aku saja scroll2 . tak bukak kayy msg2 dia .
swear! :D (bagus tak??)
tapi aku tertarik dengan satu msg ni .. sebb aku nampak
perkataan 'mokkkk'
it supposed to be my name .. -zhariff gelarkan aku ngn nama tuu-
aku bukak .
then ... :'( *terketar-ketar aku*
aku baca .
msg tuu , dari bie aku kepada girl tuu :')
(msg mintak clash .. bla bla bla)
tapi ada word '' its not because i dont love you ''
luruh jantung aku! mata aku berpeluh sikit .. tahan . *jangan kasi peluh tuu menitik*
then , last word dia to that girl .. I LOVE YOU .. urgghh .
aku relax .. :')
aku tengok tarikh .. 7/6/2012 ..
fuhh! selamat!
eh???
konfiussssssssssss!
aku fikir balik .. okayy .. rupanya . tarikh tuu terbalik ..
7/6/2012 means 6/7/2012 
Ya Allah :'( tarikh kami 1/7/2012 ..
huh -mengeluh berat-
sabar ... aku dah cuba cover muka aku ..
bila dia terbangun dari tidur .. dia perasan perubahan aku ..
swear! aku dah cover .. aku ta nak gaduh2 .. :')
dia desak aku bagitahu kenapa ...
then , aku gitahu .. sekali dgn tunjuk msg tuu .
he just smile and explain ..
finally .. im okayy :'D

                                                 

#bie .. hati perempuan mana tak terusik kan?? sorry dear hubby . love you *blushing*
Ya Allah .. sayang sangat heart aku nihh :'D
-TUHAN JAGAKAN DIA BUAT DIRIKU-
love you ahmad zhariff azman bin noorazman :)
ni ... ada sikit .
gamba dia main bowl .
cheff saya terror! yeayyy!
bangga???
of course ahh bhaii! haihh ;)
hehe .





(nama aku kan?? hehe . dia yang main . sweet kan?? guna nama gf! upps!)

lepas tuu , kiteorang berbuka bersama :P
jealous??? kesah pulak aku korang jealous!
HEHE .. sorryyy .. :*
sweet kan?? olololo (malu!)
lepas berbuka tuu , naik balik ke pusat bowling tuu ..
bie saya beli set bowling!!! wow! heeeee .
TAHNIAH!
dah lama dia nak kan benda alah tuu :P
akhirnya tercapaii .
sayang tumpang gembira kat bie :*

#bie , apa2 pun jadi .. cinta sayang tak kan berubah . selagi sayang boleh sembunyikan apa2 yang boleh menyebabkan kita gaduh2 , atau apa2 . sayang akan sembunyikan :')
meheartyoudearzhariff-

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .