sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

20 July 2012

hmmmmmmm ...........


assalamualaikum semua .. 
acctually aku ade tangguhkan entry tau :(
sorry , pas entry ni ek? okayy .
jangan marah ..
entry ni lagi penting 
penting ke?? HEHE :D

kayy ..
macam ni , xd aku kua tau .
macam biasa laa .
tapi kiteorang kua g klcc .
tengok wayang ..
cite ice age 4
wowww!
cite budak2 doe! hehehe :D
sweet je u olls .
errr :/ *melebih pulak*

emm ,
tengah jalan2 tuu . aku terpandang kat lengan dye ade huruf  F 
haaa! pasni . korang g ahh check . tengok .
haihh --''
emmm . terasa jugak .
sebb apa tau . mende tuu kekal .
dye cakap dah 5tahun dye toreh tuu .
tapi .. err . kekal!!! eeeeeeee >.<
emmm . tkpe erin .
citer lame :')

emm . admit!
seriously . aku pasan . kua hari ni .
tak nampak dye happy .
sumpah!
sedikit kepelikan /
emmmm :(
sedih doe!
emmm .
then , balik rumah .
dye bbm aku ..
luah every single thing about anything yang dye tak suka ,
Ya Allah .
dalam keadaan aku sakit kepala . migrain . *mata dah zigzag2 dah*
(nasib baik tak semput)
aku bace bbm dye satu2 .
tak tahu nak reply ape .
just hemm okayy . senyum .
argghhhhhh . #TearsFalling

dear u ..
mata aku berpeluh bukan sebb my cinta
tapi sebb myself .
aku tak dapat bahagiakan dye .
terlalu banyak giler nak mampus kekurangan aku ! haaaa
#KesalCiteDiyee!

TAPI ...

#bie , sayang janji . akan ubah segala kekurangan yang sayang ade ,
just for u my sayang ...
sayang nak bie bahagia sepanjang kebersamaan kite selamanya tau! :'(

kayy laa . ampai sini je dulu .
[big hugs] and [kiss] from me!
byebye

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .