sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

30 July 2012

kebosanan melanda....



Assalamualaikum ..
haaa!
nampak tak tittle aku??
then ,
silau jap gambar kat atas tuu .
sebesar besar alam kan??
hahahaaha :D

kayy , tengah bbm, dengan zhaff ni :D
hehe .
sweet tak?? haiyaa!
hehe .
ye laa .
seharian tak bbm nokk!
dia cat pagar dari pagi . then tidur .
rest . berbuka ..
terawih .
sekarang baru bbm .
hehe .
sayang faham dear hubby :D
rinduuuuuuuuuuuuu!
ops!
MAAFKAN SAYA!
haha .
*bukan astro beyond nak ulang2*

now ..
me boring!
i'm boringgggggggggggggggggg!
n ..
lapar . erk!
ishh .
masak??
malas nyaaaa :(
esok pulak ada kelas .
errrrr .
malas doe ..
ish . malas ;agi!
apaaa nii??
hehehe ..
okayy .
macam ni laa .
nak kenalkan korang dengan kawan aku di terengganu .
kami membesar sama2 .
hehe .







gambar2 ni di snap masa befday faez nazreen
yang sekarang belajar di kliuc .
good luck paeh!

-befday boy-
 -with befday boy-
FFL

ni pulak gamba lepas ambik result spm :)
kami still bersama :D
sayang FFL saya .












mereka kawan2 saya ..
FriendForLife .
no couple in FFL .
our frienship prinsip ..
heeee :D

dan ini .
guess who??
he is my friend , my enemy , my crush , my boy , my love , my chef , my sayang <3
sayang dia gila2 .
AHMAD ZHARIFF AZMAN BIN NOORAZMAN .
meloveyou bie ..





*kayy . nampaknya . dia (zhaff) dah tak sabar nak baca kan??
byebye <3

2 comments:

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .