sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

29 July 2012

unable to control my feeling..


this is my second entry .. for tonight :'(
_______________________________________tetttt ,

kayy , sebenarnya td .. aku ..
emmm .
dah tak tahan sangat .
aku call zhariff ..
nangess siket2 ..
heeee . malunyaaaa! urghhh .
e!
mula2 dia marah .. marah sebb aku banyak sangat merepek :')
then , slow2 dia memujuk ..
pastuu . buat lawak ..
aku nanges sebab dia .. (eh! bukan sebab dia .. sebab rindukan dia)
aku terpujuk jugaak . oleh dia ..
hemm ..
he is really my soul :'D
ever .
kbaii .
nak tidur . sebab dah janji ..
nak tidur td :)

Assalamualaikum dan mornight cinta <3


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .