sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

04 August 2012

maafkan saya !

Assalamualaikum semua ..
apa kena dengan tittle tuu??
sorry for what?
haaa .
sorry , sebab aku dah banyak tangguhkan entry :/
macam2 sebab laa weh .
sorry kayy :)
heeeee .....

okayy ,
first of the first .
aku nak kotakan janji aku .. emm ..
aku ada janji dalam satu entry tuu ..
pasal zhariff main bowling kan??
entry mana??
lupa ke??
alaaa . dalam entry ni haa TEKAN DISINI 

haaa ,
adakan ?? aku janji nak kasi korang tengok gamba tuu??
ni dia :D

*first mark . hee

*sayang comel nih! 


*erin?? why? dia pakai nama saya (blushing)

*his new bowl . orenmerah . lawa kan?




*muka penat



*highest score . fourth game

*last game :)
kayy . tu sume gambar dia kan?? yes!
aku tak main ..
hehehe ,
tak minat . eh??
tak reti laa ..

#bie , ajar sayang?? *blushing*

kayy , ni pulak entry yang bertarikh 1hb (anniversary kami) hewhew :D
adoyy , banyak nyee .
saya memang suka bertangguh! kesah???? >.<
kayy2 . sorry!
emmm , hari ni .. kami berbuka bersama .
tapi sebelum tuu .
kami ke dunia kanakkanak :D
hehehe .. :D
*Seronok sangat nampaknya*
waaaa .
ni haa . gmbar dia ....

*welcome to kids world zhaff :D

*ha! menconteng je kerja .

*zhariff <3 erin jhyeahh :D

*love budak ni


*welcome to barbie world :P

*aww aww . tiuttt nya!




*heartsweet --> zhaff 

*selamat berbuka !
guys .. ni pulak . entry ni bertarikh 2/8 ..
today kami berbuka di klcc :D
sukeenyeee ..
tp , sebelum tuu . kami jalan di sekitar jalan TAR :)
best gilaaaa doe!
hewhew .
ramai orang .. DBKL di manamana .
jaga kawasan ..
sambil walking2 tuu .
byk yang zhaff ceritakan pasal kehidupan kl ni ..
seronok au ! :D
hilang penat jalan ngn mamat nyhh ..
heeee . my chef ever !
my pakcik also ! :D
loveee youu sayangkuu :*
(gedik)
aww aww . HIHI


*macam kanakkanak riang kan?? @candilicious



*kening pakcik saya memang mengancam!


*photo by him :)




@klccPark



*errr >.<


*nama kucing tu SNOW :D


*kau aku <3 eh?


*dahi tuu cover sikit :/


*we're blackberry user (Y)


*lapar bang?



*bb dia lawa . jelez! kbai .


*penat . tggu orang azan maghrib:)





*heeeee :D


*ayam saya! dont touch!


*acchooo . Alhamdulillah


kayy laa . smpai sini je dulu ..
nak buat entry untuk hari ni pulak :D
byebye .


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .