sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

13 August 2012

tears are word that heart cannot say...


Assalamualaikum .. bie .
and all my silent reader[s] ..
kenapa dengan tittle aku?? kenapa dengan gamba atas tu??
erin?? are u okayy??
#no . im not okayy ... :'(
apa yang aku rasa sekarang ...
Ya Allah .. aku tak sabar nak balik terengganu .. duk dalam bilik aku ..
dalam gelap . nangis puas2 . sampai tertidur ..



sekarang aku rasa lumpuh seluruh badan !
sumpah ! tak larat sangat ..
tak pernah rasa camni tiba2 ..

#bie .. sebenarnya . tadi .. sayang dah nak tidur ..
sebab bie dah tak balas bbm sayang .. bie dah tidur an :')
but , i don't know why ..
sayang pergi kat twitter bie ..
sayang tengok .. nama bie da bertukar .. (kecewa)
then , gamba??!
Suhanallah ...
Ya Allah .. kenapa harus gambar tu??
sayang terus bbm bie ..
kenapa bie perlu marah?
kenapa perlu keluar persoalan control hidup bie tu??
sayang tak pernah bermaksud pun bie ..
sayang fikir negative?? yes ..
bie .. bukan selalu sayang macam ni kan??
yee . dah sebulan kita sama2 .. *Smile while crying*
(Alhamdulillah) syukur sangat ..
bie , sayang sentiasa percayakan bie ..
but sometimes .. errr >.<
malam ni , bie betul2 buat sayang down !
sayang penat menangis ! sayang pun tak nak nangis . sumpah !
tapi .. perempuan memang tak leh pisah dengan air mata kan bie??
sayang sygkan bie sangat ..
sayang terlalu rindukan bie ..
hilang mengantuk sayang ..
sayang capai lappy , update blog .
bukan nak tunjuk kat semua orang masalah kita ..
tapi , melalui blog ni , hati kita bercakap .. hati kita memahami ..
hati kita memberitahu dan diberitahu ..
maafkan sayang .. :'(




Ya Allah .. selamatkan hubungan kami dalam apa jua keadaan ..
jangan kau duga aku dengan dugaan yang tak boleh aku tanggung ..
Allah .. Engkau yang menjadikan hati2 manusia ..
Engkau juga yang menghubungkannya ..
maka .. tetapkanlah hati kami yang telah Engkau hubungkan ini ... :'(



dear Zhariff ,
I LOVE YOU MUCH !

9 comments:

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .