sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

09 August 2012

Andai ramadhan ku ini .. ramadhan terakhirku ..

Assalamualaikum sayangku .. and all my reader[s] ..
*wave hand* (nampak tak??) :D
emm .. dah lama kan??
aku tak update blog??
hehe ..
sorry .. emm , MAAFKAN SAYA !

sedikit bz .. yeke?? eh !
malas laa .. hehe ,
malas nak on lappy buruk ni sebenarnya ..
ops!
okayy ..

hari ini dah ramadhan yang ke 20??
right??
esok adalah .. 10malam terakhir kan??
lailatulqadar ..
hemm ... im so caraving for one of the last 10 night of ramadhan (lailatulqadar)
tp .. layakkah??

malam ni .. i mean .. pagi ni
(tengok waktu aku update cepat!) hehe ..
aku rase cam lain macam ..
tak tahu nape .. aku rindukan zhariff sangat ..
rindu sangat ..
Ya Allah .. sampaikan rinduku ini padanya :'(

#bie ...
jika ramadhan ini , adalah ramadhan terakhir sayang ..
sayang nak gtau bie ..
ramadhan kali ini adalah ramadhan paling bermakna dalam hidup sayang ..
sebab?? sebab ada bie ! hehe ...
errr >.<
bukan happy sebab tak berpuasa dengan family ..
tau??
hehe ... emm , bie ..
i love you so much ! thx for everything :D
hope u always happy with me sayang ..
harap , tak langsung timbul rasa menyesal kat hati bie ..
sebab couple ngn sayang :') tau??
hehe ..
lau menyesal jugak?? pendam je laa ..
love u so much bie ..
egt tuu ..


oh yep ! sebelum aku lupa ..
hari ni ..
i mean (8aug)
aku berbuka with my zhaff and all the facies ! seronok sangat *dancing*
hehe .. kat @AyamPenyet Maju Junction :D
seronok sangat .. (2x ulang dah)
Alhamdulillah .. kawan2 zhariff semua terima aku ..
maybe ada yang tak suka .. kan??
tp , yes! tak semua suka kita ..
but !
dont worry ..
i don't have time to hate people who hate me ..
because .. i'm too busy loving people who loves me ..

*peace* (Y)

kayy laa . nak tidur .. zhariff dah tidur ..
penat kot ,
katanya .. demam datang balik ..
nauzubillah ..
emm ,
btw . ada satu entry yang aku lupa ..
nnti laa .
*later update*
muahhhh !

*bukan zhaff seorang dirindui ..
mamapapa juga ! hehe ..
nnti saya akan update kan special entry for
my mama and papa :)
*love you !




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .