sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

04 August 2012

awak segalanya ..


Assalamualaikum cinta ..
hari ni . takde apa yang berlaku .. just ..
emm , i miss him so badly!
okayy ..
aku update nyhh . dalam keadaan bimbang au ..
err >.<
i mean risau .. heee :'D
emmm ,
aku dapat tau . kaki dia injured td
lepas terawih  .. sebab??
gaduh! bushh ! dushh ! errrr ....
geram aku .. temper sangat sayang aku nyhh !
emm .
kang da makn diri . ntah camane dia jatuh . Ya Allah ...

#bie , hope u'll get well soon ..

emm , ni gambar jari kaki dia yang injured tuu .
bengkak gilaa !
SubhanAllah ...
e ! geram jugak aku dia nyhh .
ta pe laa . pape pun .
harap awak cepat baik bie ..

emm , na story siket .. emm ,
dalam ketidaksedaran aku ..
ada jugak yang doakan hubungan aku dan zhariff . 
hewhew ..
amin amin amin :D



*dis is from momey .. thx sayang .. amin
eh?? muka sama?? heee :D

*dis is from EzanyAshikin .
sayanggg zany! thx :D
amin ..
kayy laa . sampai sini je dulu .. nak tidur laa . bie saya cakap , jangan tidur lewat2 ..
 selamat bersahur sume :D








No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .