sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

31 July 2012

hai hello! selamat malam ..


Assalamualaikum cinta , sayang , intan , payung :D
hehee ..
nampak tak ke-happy-an aku??
haaa .
#OhMyEnglish

tau sebab apa aku happy???
sebab tadi kiteorang have a date !
tapi hari ni tak berbuka kat luar ..
*rumah masing2 kayy*
emm ,
tapi ..
hubby saya tuu . teman saya ke bazaar hari ini !
sweet tak?
haha .. sweet??? tau dah .. :D

kiteorang main bowling! opss!
typo !
kitaorang?? tak laa .
dia je ...
(aku tak reti lahh -.-'')

gambar??
nnti lahh . next entry kayy??
cun?
hahaaaa /
sorry , next entry aku janji kasi gambar kayy .
promise!

aku update blog ni ..
smbil tunggu dia buat assignment .
heee :D
____________________________________________

eh japp!
bbm masuk !
Ya Allah . dah siap pun assignment dia tuu .
aku belum siap lagi update ..
gatal sangat update sambil layan movie :)
sorry bie :P
layan movie apakah??
citer aku , kau & dia 
sedih !
setiap kali aku tengok citer ni . mata aku akan berpeluh . peluh tuu pulak ..
cepat je fallinggggg! :'D
*teringatkan my zhaff*

hehe . kayy laaa . smpai sini aje dulu .
tata .
love you all ,

#bie . meloveyoumuch!


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .