sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

22 July 2012

selamat berpuasa ..



Assalamualaikum cinta ...
hai . hello (for non-muslim)
hari ni hari kedua berpuasa *tengok tarikh tengok masa aku tulis ni cepat!*
haaa . dah nak berbuka pun! :D

pssttt ...
guess what?? ohh whatt?? haha
first day of puasa ni , aku dapat berpuasa bersama family taww!
hoorayyy! HIHI :)
tapi ...
sian housemates aku kat wangsa maju tuu ..
mati2 aku janji bagai . nak berpuasa dengan dorang .
haihh --''
hari isnin malam baru aku balik kesana .

heyy!
dapat balik ni pun sebb borang MARA bodoh tuu :D
saksi laa . jkkk laa . sign mamapapa :/ adooyyyy!
so troubesome!
eh eh . jangan kutuk2 . kan tak dapat loan MARA tuu .

zhariff??
#sorry sayang . kita jauh seketika :)
bye nak berbuka da . peluk cium siket !
zhariff >> >> sayang kamu bangat!
hahaha . sian housemates aku kat wangsa maju tuu . 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .