sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

16 July 2012

Semuanya kuasa Allah....


Assalamualaikum cinta (just for him) HEHE :D
hubungan mana tak ditimpa hujan kan??
yeahhh ,
dan aku sentiasa lemah dengan sayang aku ni :')
*perempuan! haruslaaa*

emm , okayy
mata aku nih cepat berpeluh tau bile kena marah dengan zhaff :(
huhuhuhuhuhuhuh :'(

PROCEED..tettt

and , sejak akhir2 ni selalu je aku kena marah dengan dia .
nak manja lettew! aku tau .
kihkihkih :'D
emmmm .
dia banyak masalah kot .
banyak assignment , nak exam lagi ...
aku pulak selalu wat masalah :(
hishh! erin erin erin . (mokkk) HIHI :>

mokk
??
ape tuu?? sapee tuu? eeeiii , apeeeee??????
jap jap! reader[s] diam lahh! kang ni makan diyeee!
aku nak terangkan.........
APAKAH ITU 'MOKK'
mokk tuu GEMUK! opps , GEMOK
haa , sape mokk??
*dush*
aku laa .
zhariff yang panggil begitu! heeeee :D
gerammm!
haaa! tu cite diye!
kayy , back to the point .
#sayang , kenapa sayang selalu moody?? akhir2 ni?? emm ,
bby mnx maaf eay bie :'D huhuhu (menangis ni)

tapi , setiap pergaduhan manja kami diakhiri dengan perdamaian ;)
haaaa . HAHA
#TakeNote
bie , sayang kuat menangis tau!
MAAFKAN SAYA!
hahaha :D

kayy , sampai sini je laa dulu . letih!
*tggu bbm dari dia-dia tengah hafal poem*
love you AHMAD ZHARIFF AZMAN BIN NORAZMAN ;)
@Capital A.Z.A
muahhh :*







No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .