sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

29 July 2012

i need you all the time...


Assalamualaikum cintaku ..
first of all .
understand this ..
'' AKU TIDAK LEMAH TANPA CINTA . HANYA TIDAK MAMPU BERDIRI TANPANYA ''

i wonder .. my ZA dah baca belum entry khas untuk dia tuu ?? --''
emm ,
haa! nak bagitahu ..
kalau korang semua nak beza entry yang ditulis oleh aku ataupun zhariff ..
tengok location entry kayy ..
location aku hanya di wangsa maju atau pun terengganu :D
ingat tauu :)
sebab , aku memang suka suruh sayang aku tuu tolong updatekan blog aku nii c(:

zhariff ..
almost 3days kita tak jumpa kan??
mencabar perasaan sungguh :'(
tak tentu arah dibuatnya ..
| me: rindu gila kat awak bie ; him: Ya Allah .. bawak mengucap sayang.. |
hemmm .
aku tetap rindu dia!!!!
betul laa . its been so long dear D:
sedihnya ..

hari ni , saya kua dengan housemate saya ..
langsung tak semangat :(
ha! lupa nak gtau ..
jangan marah tau :3
takdi ..
sayang , akak , kecik yang keluar ..
mula2 ingat kecik tak nak kua sekali ..
emm , satu lagi ...
lepas pergi chowkit ,
kitaorang g TS jap . jap sangat .
akak nak beli jeans ..
lupa nak gtau awak bie ..
sebab kita tak ber-bbm kan??
sorry ....
the main point sayang nak gtau disini ialah ..
sayang pergi TS tadi langsung tak happy! 
akak dengan kecik tak habis2 tegur ..
'' kenapa badmood ''
haihhh ..
sebab tak de awak bie :'(
eeeeeeeeeeeeeeeee!
rindu tau tak!

#bie ............................. nak jumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :'(


HIHI




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .