sayang pakcik saya

Daisypath Anniversary tickers

26 July 2012

hari ni .....


Assalamualaikum cintaku ...
haii reader[s] ..
guess what??
hari ni , aku takde class . just stay at home .
buat kerja rumah ..
what a boring day! urghhh .

SEDIH! 
aku tak jumpa dia satu hari ni ..
so , semua yang aku buat ada je yang tak kena .. ohh my!
emmm . dah elok2 aku
g kolej ikut ieka , ara , huda , kecik , domo g kolej (kelas)
kul4 .. *semata mata sebab takut duk umah sesorang*
tak sempat jumpa zhariff . sedih sangat :'(
emmm .
tapi dia pandai chill kan aku ..

#takpe sayang , besok kan ada :)

okayy laa bie . besok kan ada .. hemmm

aku tulis entry ni sambil air mata keluar laju .
*macam air terjun-bush bush* :"(
masa aku tulis ni .. zhariff tengah berperang dengan migrain dia ...

#Ya Allah , pindahkanlah segala penderitaannya kepadaku ....


#bie , sayang syg bie sangat2 .. jangan pernah tinggal sayang tau bie .
demi Allah . cinta sayang hanya utk bie :'(


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum w.b.t
dah bace tuhh , do comment pliz :D
satu pun jdx lha .
plizzz . ngeee .
sayanggg kau .